Ikea

Idag blev det Ikea inskaffade ramar och tvättkorg och en ny lampa mer än 500kr men totalt värdt det, blev så snajsigt så.
Aminas ena faster var här idag och Amina var icke blyger. Kände mig ypperligt smart också ..

Moi: Man brukar ju ha marsipan tårta på dop och sådant men det stod att det var tydligen nötter i det ( man ska inte ge barn nötter)
Sarah: Men i det är ju 99% mandelmassa i marsipanen.

Då kände jag mig redigt osmart, gillar juh inte marsipan så tänkte vell inte på att det var gjort av mandelmassa, kan inte precis skriva det roligt men det var de!

Nej ska vi ta kvällen må tro..

Väldans nervös inför imorgon

Lycka till, till mig


Kommentarer
Postat av: Lena Johannesson

Alltid Kul att handla lite nytt på IKEA! Lycka till idag! Kram!

2010-09-01 @ 09:17:05
Postat av: kristina

<3

2010-09-03 @ 19:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0