I´m Hoooooooooome!

Ohyeah!

Trodde att jag var helt åtrställd eller inte helt men ni fattar men icke sa nicke mår inte så jättebra men inte så konstigt, är sjukskriver 1 vecka så skolan börjar på måndag.
INGEN MER FEBER för då blir det sjukan igen och det vill vi inte. Amina blev så glad att se mig tihi<3
Vågen ja nu kommer ni få en chock jag vägde 69,4 inte 73;) ohlala.
Har börjat göra ont när jag kissar igen helt wiiieerd så får vell börja knarka diklofenak, ska ta Antibiotika kl 09.00 och 21.00 så nu påminner jag mig själv om det helt perfekt.
Har till och med varit ute och gått för första gången sedan operation jajjamän enda till Ica mmm så duktig är jag.
Är man sjuk så är man.
Nu inväntas Tacos yummie, rörigt inlägg men sån är jag.


Kommentarer
Postat av: Lena Johannesson

Skönt att du mår bättre. Allt tar väl tid! Måste ha varit underbart att komma hem! Kramar till dig!

2010-08-24 @ 18:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0