Fredagen den 13:e

And then? and then?
Nope tror icke på något sorts skrock.

Blev en svettig go promenad idag en glad Amina hade jag även, vilket temperament damen har tänk henne i trotsålder om hon är såhär nu haha jag & Jimmie kommer få vara extremt stränga.
Amina kommer vara den där ungen som står och skriker i affären och mobbar andra och går före andra i kön.
Jag som trodde Amina skulle vara lugn och mysig av sig, en ritkig vilde har vi, men hon har att börja bli lite myssjuk någon puss per dag & kramar, nu börjar hon bli mer mammig och det gillas, hon gick även 5steg själv idag mot mig extremt stolt mamma är jag!

Tapetseringen går framåt blir ap snyggt ni kommer bli avis när jag lägger in bild, men vem skulle inte blidet?
Det måste bli en tripp till Ikea köpa vita ramar och en tvättkorg till övervåningen, är sisådär lite trött på Ikea påsar.

  Kul t-shirt va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0