En lista

Vad heter ditt barn?
Amina Klara Maja Andersson Lindblom

När var du beräknad att föda?
5 september 09

Föddes barnet på utsatt datum, om inte när?
Hon vägrade komma ut men den 21september så.

Hur stor var barnet vid födseln?
52cm 3635g

Hur lång tid tog förlossningen?
Åkte in vid 9 blev igångsatt kl 14.00 Donnan kom ut 05.06

Tog du någon smärtlindring?
pfft jag?? okel syrgas/lustgas massage räknas det? ap skönt iaf något som rekomenderas!

Är du tillsammans med barnets pappa?
Ja

Tog ni reda på könet?
Självklart det är ju jag & Jimmie

Om nej, vad trodde ni att barnet var för kön?
jag hoppades på tjej men hade ingen aning.

Hade ni bestämt vad barnet skulle heta?
En Alva skulle de varit, men en Amina blev det mycket finare & passar donnan.

Hade du en svår graviditet:
Hade nästan konstant ont i ryggen.

Kan du tänka dig att skaffa fler barn?
Jaa jag ska ha min Tiara någon gång.

Har du fått några bristningar?
Om jag har.

Var du nervös inför förlossningen?
Aaah, ville inte föda då när jag hade gått över tiden men hade ju inget val;)

Hade du några cravings?
Salta tiger huvuden (finns på obs) Is vatten ( dåligt det fanns inte is på förlossningens avdelningen)

Hur reagerade du/ni när du plussade?
Ingen av oss blev förvånade höhö

Hur långt gången var du när du förstod att du var gravid?
No idea men inte långt kände det på mig

Hur mycket gick du upp i vikt?
Sisådär 31 Kg i fett Yummie elller -7kg

Hur länge ammade du?
Hel ammade kanske 1vecka

Vem är barnet mest lik?
Jimmieboy

Vad är det bästa med att ha barn?
Att man är lycklig, bara titta på Donnan så blir man glad

Vad är det sämsta med att ha barn?
Att inte få sova hela nätter?

Är ditt barn döpt?
Nope

Hur gammal är barnet nu?
10 Månader <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0