Amina kan sitta på pottan..

Jajjamän fast något kiss blev det inte för det blev vid toaletten, okej tidigt Iknow men hon skulle ju ändå så vara utan blöjan ett tag så varför inte sitta på pottan & käka majskrokar det kunde ju ha kommit någon droppe, men icke sa nicke mycket skönare att stå upp och kissa precis bredvid pottan.
Mammas älskling är så duktig så!

Man får kissa vart man vill huvudsaken är att hon kissar.

Glömt att berättat att jag har frusit ihjäl en geting?
Så duktig är jag, den surra runt och äcklade sig här i köket så då öppnade jag frysen och så flög den in sedan väntade vi några min och vips så var den död när man öppnade dörren. Jimmie försökte återuppliva getingen men ingen stor framgång, men (vingen"?)rörde sig, fast det berodde på elstötarna :)
Sikka små kryps människor vi är!

Hej jag har tråkigt & skriver många inlägg.

Ni kanske vill roa er och se en bild på mig? klart ni vill

  Bara 15Kg kvar nu ;D




Vilken skillnad det blir när man tar kort, man kan vara huuuuuuuuur fet som helst men i ansiktet kan de se ut som man kanske inte alls är fet inte ens överviktig, beror helt och hållet på hur man tar kortet, jag har indragningsbyxor hemma men använder de inte alls ofta, alla vet redan att jag är tjock varför då trycka in mage och rumpa? så tänker jag medans många andra kanske lite mer normala skule gå med en sådan 24/7 och andra saker som gör så man ser mindre ut.
Nej skärpning på mig har verkligen 0 i karaktär nu, någon som vill/har lust att börja ta en promenad nästan varje dag eller ut och jogga? helst någon med dålig kondition. Vill få bort mina KG men ändå så köpte jag godis hur sjuk får man bli? Måste bli ändring och det är snart! Har kommit in i fel period igen tror jag.

 Min min min Amina <3 Alltid lika roligt att höra att Amina är ett fint namn tröttnar aldrig.


Någon mer än mig som tycker Morsan i ballar av stål är rolig? hon är ju skitrolig älska folksrekationer!

http://www.youtube.com/watch?v=P2ntdiFYxqw&feature=related
Kolla om ni har tråkigt.

Nu får de nog bli kvällsmat

Kommentarer
Postat av: sanna

gud så fin du är gumman!!! pussssss

2010-08-12 @ 22:50:45
URL: http://sannawohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0