Åååh vad endel är pinsamma!

Seriöst VÄXUPP!

Hade besök av min faster förut då bjöd jag på spykalas yummie, Jimmie är här varje dag och tar hand om mig <3 bortskämd iknow men har man haft 40,4 i feber ja då får man vara bortskämd och kärlek kan man förästen aldrig bli för bortskämd med. Igår var mamma här en sväng och min kära syster och de var även här i förrgår, så ja man får hälsa på, man får även ha på mobilen. Har även fått fullt med godis men har inte orkat ätit nästan något.
JAG VILL HEM! Men bra att vi åkte till akuten för detta kan man dö av om man inte får behandling.
Så får vell pinas några dagar till, har jättebra sköterskor som tar hand och mig också :)
Men saknar Amina så fruktansvärdt mycket så blev ju ett liten panik attack igår så gråt endel.


MmmmmMm Frisk luft HAHAHAHHAAHHA


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas du får åka hem till dina sötnosar snart :) Krya på dig :)

2010-08-23 @ 18:10:44
URL: http://alkemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0