5/8-10

Att ingenting blir som man tänkt sig illa illa.. Vi hade iaf inte tur med vädret!
Tänkte för några dagar att jag fått en fin hy igen (som innan jag fick Amina) Men icke då två feta äckliga finnar vid munnen som vägras att bli klämda så de får vara icke välkomna i ca 1 vecka Yummie!
Skulle grillat ikväll men tror ni vädret tillåter det?
& skogen ska skulle vi till,har ju en sambo som inte tål regn;)
De gånger jag & Linda har varit ute och gått så har de mesta dels regnat men vi har inte brytt oss om det va fasen lite regn vad gör det? Det enda som är riktigt vidrigt är masklukten den ogillas skarpt och när man ser de äckliga småkräken överallt nej de kan utrotas.
Till något roligt & positivt Amina har växt till sig är nu 74cm lång min stora bebis! Hade dock inte gått upp så mycket i vikt men inte så konstigt så som Donnan håller igång, men lite hade hon ökat.
Bvc sköterskan frågade om hon BÖRJAT gå och hålla i sig (typ bordet) pfft det har hon ju gjort länge och reser sig mot saker nej Donnan är helt i utvecklingen som hon ska alltid härligt att höra.
Fick även nr till deras chef på vårdcentralen som jag ska ringa efter jag pratat med en läkare.
Jag vägrar även att ha den personen som ska ha Aminas 1års kontroll, hon skulle försöka ordna en vikarie som jobbar på vc om hon inte kan så byter vi Vårdcentral det är både jag och Jimmie överens om, Amina ska bli rätt "bedömd" eller vad det heter. Och man ska inte ha en "läkare" till någon som inte kan sitt jobb och man inte litar på och extremt viktigt att man inte har någon som man inte litar på till sitt barn, då är man ju helt pantad man vill ju ha bästa vård till sitt/sina barn.


Ha en trevlig dag :)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0