28/8-10

Ursäkta att jag inte svarat på kommentarer här och det ni skrivit på Fb.

Jimmie & Amina är på röda nu, så lite barnledig och varför inte då blogga?
Idag kände jag mig redigt smart, jag vill ju bli servitris jobba på ett litet café lungt och skönt okej kanske inte riktigt, men inte vara på ett ställe där det är en 100pers, och jag ska vell ha en massa praktik i Servering C.
Och smart som jag är kom jag på det nu, det är ju bara att jag har praktik på ett litet ställe ist för en resturang.
Har varit väldans nervös hur jag ska klara av allt, men nu är ju den saken löst! Om ni inte fattar är det helt förstårligt.
Tacken ligger på min Bag och sover, har inte ens packat upp allt än, snacka om att vara lat eller bekväm med ett annat ord.

Snart är det röstning också första gången jag röstar nu ska Moderaterna BORT!
Fast när Socaldemokraterna var då ville man ju ha bort Göran Persson..
Varför finns det inget parti som håller alla mått, jag har en massa bra ideér de kan få ta, kanske starta ett eget parti? Är ju inte speciellt insatt i vad partierna vill heller,  men som sagt moderaterna ska bort!

Undra om vädret tillåter grillning ikväll eller om det bara blir bröllopsfotografen inte sett den än, men hoppas den är en 5a iaf.

Imorgon ska Majken Bajken firas, Mosters Älskling <3





När försvinner det onda när man kissar? eller är det kvar tills dranaget är borta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0