25/8-10

Helluu, kroppen börjar äterhämta sig blir skolan imorgon och se ifall jag kan få mitt schema det vore ju perfekt.
Blond eller brunett? seriöst vilka problem.
Någon som läser veckorevyn? Tummenupp (var ju lixom jag som började med de;) till dom som gör den fan vad bra normala former inga "hej jag är inte anorektiker, bara bra matsmälltning" nejmen skitbra!
Sedan läser man i någon skvallerblaska babykula, man kan vell bara ha svullen mage? Kändisar har vell också fisar i magen?
Idag kände jag mig som en ritkig fläskis och lät som en också haha.
Mina jeans är förstora känns väldans skönt fast ja då är det bara gå ner några kg så kan jag ha mammajeansen hur många ggr har jag skrivit det? Men det är på G!

Fick hem Pip Larsson & Solsidan idag väldans snajsigt!


 Titta vad liten <3


Rörigt inlägg men är jättetrött..


Kommentarer
Postat av: Lena Johannesson

Skönt att du är bättre!! Vikten är alltid ett problem! Man får bara acceptera läget eller ta en dag i taget. Kramar till dig!

2010-08-25 @ 22:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0