..

På bättre humör nu :)
Marika jag amina och tacken tog en långpromenad blev äta glass på karlberg, vad liten glassen var!! ;) Tacken njöt järnet och fått mycket ompyssling idag, och det finns ett hopp att vi slipper avliva han, känns så fel, nu är han jättelugn bara för han fått promenad och fått en massa kärlek. Nu har jag bara en grinig unge och INGET duger men så kan de va, blir kanske en sväng till ica köpa färdiga pannkakor är väldigt hungrig.
Imorgon blir det nog en dejt med Linda och Neo det gillas skarpt!
Jag och Marika ska ha angelica och marika dag 1 gång i veckan och amina såklart! känns roligt att vi hittat tbx till varann efter 4år;p

Följer nog Marikas råd också man får tänka på framtiden och de valen man gör formar framtiden vart i livet vill jag vara om 1år? Detta blir att tänkas  på.

// angelica

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0