..

Hellu! Idag har jag och min underbara dotter varit med Linda och Neo blev två promenader ska dock inte gå in på vad vi prata om HAHHA :D Amina och Neo lekte även lite förut, vet inte ritkigt vad de lekte men de pratade lite och sedan blev det kladd i ansiktet men det är ju alltid mysigt:) Så himla roligt att lärt känna någon som har barn och som är i min ålder och att hon har barn i samma ålder som amina! Amina ligger helt däckad här nere nu så blir att bära upp henne om ett tag. Ska lägga in kortena imorgon.

Attack tror jag inte mår speciellt bra :/ 2ggr på en dag, om det fortsätter får vi ringa vetrinären, men imorgon blir det en långpromenad för hans del, och på lördag med för då kommer förmodligen marika :)

Nej nu blir sooova

//angelica


Kommentarer
Postat av: Lindaa

Jaa de va en rolig dag :) hehe Ses imorgon :) Kram

2010-04-22 @ 22:43:19
URL: http://lillindas.blogg.se/
Postat av: Lindaa

Absoulut men är ju liiite osäker på om ja vill ha de elr de me bajsbrun framsida? svårt val tycker ja men de huset ä kanske för dyrt för mig? :(

2010-04-22 @ 22:50:16
URL: http://lillindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0