28/4-10

Har prov imorgon och har en mycket sur dotter (övertrött) så blir ju inte mycket pluggat här, men om de inte går så får de bli omprov inte hela världen:) Amina fick en present av sin pojkvän idag ett gosedjur som låter,(bild kommer någon dag;) den gillades skarpt :)  Gick upp lite innan 7 idag och amina sov då!! hon sov till ca kl 8 duktig tjej och fick mat vid 03. men blev inte mycket tränat bara 25min + 20min promenad. sen blev det en morgon promenad med Amina, Linda och Neo båda barnen var jättesnälla:) skulle köpt majskrokar till lilladamen men de var dock slutt! städat har jag gjort idag med och pluggat! Blev ingen föräldra grupp idag för min del viktigare att plugga. Mmmm amina bajsar så blir att gå upp och byta en mumma blöja och sedan tvätta den eller kanske bara ut på vädring? får fråga Linda om råd om hon har någon bra idé. Måste som sagt tänka ekonomiskt;) Förut höll jag amina över mig och gissa vad som händer JO en massa dregel i mitt öga mysigt plus på armen. Gått ner i vikt har jag gjort prövade min jeansväst och jag kan knäppa den plus det finns någon cm fri haha;) Men inte vägt mig det blir den 18juni!

Nu tror jag hon bajsat färdigt en kladdig maffig blöja!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tycker de räcker att vädra den faktiskt ;) Lilla gumman vi är inte miljonärer här :)

2010-04-28 @ 21:23:54
URL: http://lillindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0