27/4-10

Idag blev de fixa vagnen storhandla och ut och gå med Linda och barnen alltid lika trevligt :) Varför bada när de finns deo??? och tygblöjor plus bindor som man även kan tvätta, ja detta var ett liten del av vad vi pratade om ja sådant mammor brukar prata om hhaha;)  
Min fru skulle skulle komma på fredag på valborg men hon är så duktig och har jobb i norge så hon kunde inte komma förän lördag men har man jobb så har man :) Och Jimmie jobbar, egentligen skulle vi haft dubbel dejt. Men jag och amina kan ha lika roligt själva men dock inte grilla hahaha;)
Imorgon blir det kanske föräldragrupp men får se, har ju prov på torsdag också som jag ska KLARA så det så, pluggat mycket idag men inte mycket som går in.. fattar inte att jag klarat de andra åren i skolan kanske ren tur, men huvudsaken att jag blir färdig någon gång!
Amina har varit jätteduktig ätit limpa,kalkon, och ost och så var det något mer, trodde hon satt i halsen förut men så var dock inte fallet hahha;)
Stumpan är jätteduktig hon tar sig verkligen dit hon vill en ritkig envis liten tjej! Men hon får verkligen tar på ALLT och ja då menar jag allt. Ska plugga lite mer sedan sova min natt och ska upp tidigt träna tror jag att de blir :)

// angelica


Kommentarer
Postat av: Linda

Liksom hallå medans peter o jimmie är ute o jobbar o tror att dom säkrar framtiden så är de ju vi som egentligen säkrar den när vi spar så som vi gör ;)Haha

2010-04-27 @ 22:45:10
URL: http://lillindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0