26/4-10

Varit iväg med Marie och tränat 80min nu på morgonen känns skönt nu inväntas en skön träningsvärk förhoppningsvis :) Idag kanske jag och Linda och våra underbara barn skulle ut och gå, de ska känna sig lyckligt lottade med så roliga mammor dom har!:) Ska försöka få med Jimmie med ut och gå så tacken får en promenad, eftersom jag inte kan gå med han och vagnen. Just nu är amina inte vidare snäll mot sin fader men det beror på övertrötthet, och inatt åt hon 2.00 och sedan 6.50 duktig tjej man har ja och sedan somna hon inte om dock men så kan de va! bara synd om Jimmie.. men har man barn så har man! Och träna måste jag juh. Skola blir det senare och plugga på instuderingsfrågor också.

 

// angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0