23/4-10

Tråkigt och tråkigt väder! min skatt sover nu så blir att sitta här lite:) Bergman kom hit förut så drack vi kaffe och spela hjärter Jimmie var ap stolt över att han vann! och på det spelet vinner nästan alltid jag.. men omgången efter vann jag :D och det är ju det som gills;)
Mamma och faster Lena var här några min, och mamma tyckte det såg ut som jag gått ner i vikt det gillas :)
Idag blir det nog en serie dag. Men imorgon kommer kanske Marika :)
Lagt ut kort på fb på Amina och Neo så söta så!
Jag förstår inte varför endel bara vill ha hur många vänner som helst fast ingen man kommer ritkigt nära, jag har hellre få men nära vänner som man kan prata om vad som helst med ist för bara ytliga saker.
Och vad endel människor förändras när de är med andra personer herregud!
Längtar tills valborg <3




// angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0