20/4-10

Varit iväg på gymmet 40min idag + 20min promenad, hade dock träningsvärk från igår.. så okej var kanske lite lat idag. Men ingen PMS denna vecka, förra veckan blev det ingen träning var inte alls sugen. Vad ska man hitta på idag då? ute blir det iaf bara hoppas på att de blir varmare.

Var ute och gick med Linda och Neo igår och en mycket sur Amina så blev ingen långpromenad plus de sista 15min konstant gråt/skrik men så kan de va! Men när vi kom hem och när jag bärde upp henne ja då blev hon glad igen min gullunge. Och så blev det grilling med Herr nilsson. plus godis måste verkligen bli av med mitt sockerbehov. Köpte nya kläder igår ett par jeans leggins (fast ser inte ut som det) Men de var bekväma;) ett svart linne och en svart/vitt randig tröja och en skjorta. Men inga brillor. Och ett "förkläde" till amina eller vad de heter. Så nu är man några 100 fattigare.

// angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0