18/4-10

Utmaning

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg
2. Svara på de sex 4-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

4 favoritprogram
1. Desperata hemmafruar
2. The secret life of the american teenager
3. One tree hill
4. 19210 ( heter det så?)

4 saker jag gjorde igår

1. Lärde Amina sitta ordentligt
2. Öva amina på att krypa
3. Gav henne mat
4. pussa henne

4 saker jag ser fram emot

1. Bli hot mama
2. studenten!!
3. Bli en social mig igen
4. Se amina växa upp

4 favoritrestauranger
Äter aldrig på resturang
1. Ingen aning
2. Ingen aning
3. Ingen aning
4. Ingen aning

4 saker på min önskelista
Har egentligen allt jag vill men kanske lite behövs ändå
1. Ute möbler
2. Silikon boobies (fast om 7år)
3. Sluta svettas kanske botox hjälper?
4. Semester

4 personer jag utmanar
1. Linda Johansson
2. Kristina Everstam (fru)
3. Mathias Nordhal
4. -
Idag ska vi åka till Jimmies mormor bara hoppas på att Amina är på bra humör :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0