17/4-10

Finest började krångla så skriver här ibland  när jag känner för det!
För några dagar sedan var jag med Marika en som jag var jättenära när vi gick 7-9 bästavänner;) Och så pratade vi minnen hon berätta en massa saker jag inte kommer ihåg, när vi hade varit i åmåtfors(stavning?) så hade vi gått före alla andra, så ville en lärare kolla på saker, men de kunde de ju inte eftersom vi hade gått i förväg så det var bara för dom att skynda sig efter, så det slutade med att vi fick sitta på ett fik i 1timma eller 2;) Och vi hade tydligen struntat i en person som vi gick i samma klass som så hon fick vara själv, vad taskig man var! Men som sagt vi var ju vi 4a som umgicks och så brukade vi spela american och när jag vann så hade jag mina segrar ramsa, och det var en som blev så sur ifall han inte vann och skyllde på en massa saker. Och på rasterna när det var fint väder brukade vi gå ner till bryggan och prata. Men vi ar inte umgåts sedan vi gick i 9an och ändå så kändes det som att det inte var alls längesedan man sågs. Efter ett besök av marika blev det en promenad till affären, jag och amina fick sällskap av linda och neo alltid trevligt :) Amina har nyss lekt med dvd dosan och nu bläddrat till ett helt annat avsnitt och pausat som sagt hon är teknisk.



// angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0