Vad har hänt?

från att ha ca 10 läsare till 40:O folk är att för nyfikna om det kommit en bebis;) tråkigt att göra er besvikna..
Det är två bloggar som jag kollar flera ggr om dagen det är systers och angelicas! :)
Sen läser jag en massa andra bloggar också men mest för tidsfördriv för är man bara hemma så blir det datorn rätt mycket;p För dagens out fit eller dresscode intresserar inte mig inte speciellt mycket.

Ska göra en ny hotmail också eller jimmie ska få göra det eftersom jag inte är så bra på sådant för lite pinsamt att ha det som jag har nu lite mobbat sådär;p

Vill börja mitt nya liv nu! men inte lång tid kvar nu egentligen men känns som en evighet..

Nu blir det äta äpple! och kanske en dusch till, får man ens svettas så här mycket?

Over and out


Kommentarer
Postat av: sannaq

ja sjukt störande :( fast nu e du ju en tjockis, fast en fin tjockis ;) pusspuss!

2009-09-18 @ 11:24:04
URL: http://sannawohlin.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hm, mitt sf-mått var nog 38 tror jag, ska se närmre på det när jag kommer hem:) hon kommer nog vilken dag som hellst nu:) Ja vi hade turen att få familjerum:) rum nummer 5:p och födde gjorde jag i rum nummer 7 hehe:)

2009-09-18 @ 15:19:07
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/
Postat av: Mathias Nordahl

Klart att man kollar din blogg! Har dessutom satt Anna på att bevaka din blogg flera gånger om dagen ifall något händer :) Har ju inte tillgång till dator :/

Jag hoppas verkligen att du får din lille snart :) Jag lovar dyrt och heligt att komma hem till er så snart jag bara kan (och får för er, såklart) ;P

2009-09-19 @ 12:12:17
URL: http://metrobloggen.se/openwindow

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0