Underbaraste bebis!

 

Hej! :)

natten gick jätte bra! hon sov i sin egna säng fick mat vid 3 tror jag det var och sen vid 6 sen sov skruttan till halv 8:D och hon fick mat vid halv 1. Men jag vakna flera ggr inatt och fick panik vart är hon! sen just de hon ligger i spjälsängen puh! Hon är helt underbar nu har mitt liv äntligen fått en mening!Imorse tog vi en morgon promenad brukar kanske ta 15min att gå runt där, men tog ca 25 min hah elr 30 men så är det! måste röra på mig mycket så jag får på mig en jacka börjar bli ganska kallt ute nu.. men jag var super dutkig igår åt ca 4godis bitar!:D lite skillnad ifrån 200g chokald! Men nu har helgen börjat så då får jag äta godis:)Och syster! dina jeans leggins de var felmärkta får inte ens på mig dom nu! vet inte om jag ens kommer få på mig dom om några månader de var jätte tajta i midjan:s går nog inte med mina höfter. Nästa fredag ska jag iväg till vuxenhab ska bli ganska skönt att få prata av sig nu efter allt och efter kanske det blir att köpa sig någon tröja och t-shirt.
Hoppas lillan blir hungrig snart för nu värker brösten men inte längesedan hon åt men shiet vad ont det gör ibland!
Lite bilder



 Mammas älskling <3

Uppdaterar nog senare nu ska jag pussa på min Amina!

Over and out


Kommentarer
Postat av: Syster/moster

hahhaa, vilken tur dåå!!! ;) Guuuuuuud vad söt hon är!!!!!

2009-09-25 @ 12:49:23
URL: http://mammajossan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur gick förlossningen, kan du inte skriva en förlossningsberättelse?

2009-09-25 @ 18:18:41
Postat av: Angelica

Ja men det är klart, hur gick förlossningen? Såg dig Jimmie och lilltjejen nyss ute vid orrny:p gullig liten familj :d

2009-09-25 @ 19:30:27
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Okok. Jo men dom intensiva värkarna kommer typ utan mellanrum, skitjobbigt ju :o han blir 2månader på onsdag :)

2009-09-26 @ 13:11:37
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/
Postat av: Diddi

Stort grattis till både dig och Jimmie! Jätte söt är hon verkligen! :)

2009-09-26 @ 15:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0