Två veckor:/

14dagar över tiden idag..blöö
Men en bra sak sova ganska bra inatt var uppe ca 3-4ggr inatt bara och jag somna runt halv 2 rekord!!:D
Men varje gång jag vakna hade Jimmie snott min kudde han var tvungen ha min och två egna så var tvungen butta bort han, och jag har fått mig en utskällning om kuddar av han: varför ska dina kuddar få ha stor plats och inte mina? och sen tar han mina ändå! intressant va?;p

För någon dag sen blev det bråk för en skitsak men när jag sagt hur jag känner och varför jag känner så ska det respekteras! Och man skriver inte så, så ogillar en person skarpt fast inte ens träffat henne, så hon fick väldigt fina smeknamn, inte speciellt moget kanske men men..
Och en sak förstår jag inte  varför klaga på mig när de är värre själva??? fast på ett annat sätt, vi har våra bråk men det hör till imorgon har vi varit tsm i 2år, och under graviditeten har det varit påfrestande för både mig och Jimmie, skyller inte allt på en massa hormoner, men mycket av det har spelat in och sen har jag ett väldans temperament, inget man är stolt över precis.
Och varje graviditet är olika, en del har nästan inga humörsvägningar,går inte upp nästan något medans andra blir väldigt tjocka, en del har jätte ont medans en annan person har en jättebra graviditet osv osv..

Och detta med kompisar har varit jobbigt att mist en hel del, men har ju ändå så de bästa kvar!
Som funnits där och ställt upp, och jag ställt upp för dom! Var väll lika bra att man tappa kontakten nu innan lillan kommer. Men jag säger Tack till er som ställt upp!

Till Farbror Bosse : Vet inte om min kommentar kom med i din blogg, så skriver här! Gjorde inte vi upp att du och Anna skulle komma hit i oktober?! så nu får du faktiskt hålla det:D

Nu blir det duschen sen blire nog hänga tvätt, och invänta morgon dagen.

Over and out


Kommentarer
Postat av: Angelica

Nu får hon allt ta att kika ut lillan:p hon trivs väldigt bra i din mage hehe:)

2009-09-19 @ 20:08:39
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/
Postat av: Mathias Nordahl

Klart jag håller det löftet! :D

2009-09-20 @ 10:52:49
URL: http://metrobloggen.se/openwindow

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0