O ajjaj buff!

Buff buff buff oajjaj buff! Nej nu är det inte skojs! Nej nu får faktiskt kickboxaren komma ut! fast det har man ju hoppats på länge!

Lite nervös för imorgon när jag ska ringa.. vet inte hur jag ska säga kommer säker säga öhm jo ja öhm vore inte skojs! Hoppas bara på att det finns tid!

Dagen idag bidde inte hemma:O utan det blev bergvik med mamma syster och majken, kul att min egna syster skrattar åt mig?! och mamma klagar på vad jag har på mig.. men allt är ju försmått! och magen hänger ner till knäveckena okej överdrev en smula  men den hänger verkligen hur mycket som helst, väldigt sexigt! ;) så ska ta kort på den imorgon så kanske man kan skratta åt den om ett par år..;p
Idag inhandlades det niferex panodil rakhyvel och en present till Jimmie:) och hitta en super söt klänning till Lillan men vet ju inte hur stor hon är så får vänta..
Något Majken tycker är roligt är att bli jagad i affärer :)

Funderar på om jag och Jimmie och tacken ska ut och gå en stund är så varmt här inne!

Ha en bra kväll:)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0