Mysigt!? Men naturligt.

Nu ska ni få lite fräsch information, Jag läcker mysigt va? fast bara ur de högra, i början var de skoj haha lite konsigt att tycka det kanske men just att det är så häftigt att kroppen kan producera bröstmjölk som en bebis kan bli mätt på, men nu är de inte så skojs i början var de lite men nu usch! går upp på natten och ska kissa sen känner man mjölk rinna, för jag sover juh inte direkt med bh för isf kunde man ha i inlägg. Men man får juh se det positiva i de:)

Inga värkar idag heller, men syster sa att lillan inte får komma idag pga av datumet är ju 11september idag, men hon kan vara lugn:p

Ska ta reda på tvätten sen och tvätta lite också, så skönt med egen tvättmaskin men några tvättar är ganska onödiga men ändå;p


har en ganska rolig sak att berätta:D
Lillan sparka Jimmie igår Haha, jag låg och höll om jimmie sen trodde han att jag slog till han men det var lillan som var den skyldige haha:D

Idag blire titta på Idol är väll inge mer bra på tvn?

Och dammsuga blire nog också attack fäller inte så skojsigt! Och som han ser ut värsta hårbollen och ser juh nästan ingenting stackarn! Hmm och mamma har väll inte tid att klippa han så blir nog beställa klippning till han men kanske inte lika korthårig som förra gången hahahaha :D
Jag : Ta allt!
Hon: Ska jag inte spara något på svansen?
Jag: Nej ta allt

Hhahaah har inge kort på datorn så skulle ni fått sett ur han såg ut.

Hade bra hörrni:)

Over and out


Kommentarer
Postat av: Angelica

Alltså det är jättebra med hjälpen, och första gångerna jag ammade gjorde det inte ont alls! det va bara mysigt :P Men nu däremot, när han sugit sönder brösten på mig kan det göra rätt on´t de första "sugena" han tar :P annars går det bra för mig, köpte bröstvårts kräm och den hjälpte lite iaf :) .. hihi Godis är gott! jag har 4 kilo kvar att gå ner, det är nog bröstmjölk och GODIS haha! men 4 kilo hit och dit gör mig inget:P jag är mamma o får va lite mullig haha;)

2009-09-11 @ 15:43:06
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/
Postat av: Angelica

PRECIS:D haha. A visst bristningar är sååå snyggt;) har fulla lårena o brösten! skitsnyggt, sen får man så sexiga tuttar när man ammar haha ..påsar mer;D fick även nån enstaka på magen, dock pyttesmå som tur är:P men de gör inget för man får ju världens bästa bebis:)

2009-09-11 @ 17:32:23
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/
Postat av: Angelica

ja det är verkligen tur.. o att dom orkar med en, jag var helt galen i slutet av graviditeten, sen nu sover jag ju så dåligt så jag blir sur för allt han gör :O.

Jag ska vara ärlig och säga att det var jag faktiskt! haha ( dålig i magen senaste tiden..) Men jag tror det är vanligt, för kroppen förbereder sig inför förlossningen då och "tömmer tarmen" läste jag nånnstans :) Tror din bebis kommer komma runt den 15:e :P har det på känn.. ;D

..ja dom tycker nog det är roligt att läsa.. haha!

2009-09-11 @ 18:07:38
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/
Postat av: Malin

jag tror du får din bebis på söndag den 13:e:)

2009-09-11 @ 18:45:31
Postat av: Malin

eller imorgon eftermiddag/natt ;)

2009-09-11 @ 18:46:31
Postat av: syster

ta allt på tacken :) han är finast och renast då :)

2009-09-12 @ 10:13:15
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0