Musik

Det är bra tidsfördriv, fast jag lyssnar ju om och om på samma låt hur många ggr som helst så spelar sönder dom haha;) Just nu spelas dessa

Katy Perry - Thinking Of You
Little Boots - Remedy
Tinchy Stryder & N-dubz - Number 1

Och sen när jag ska sova är det takida som gäller curly sue har inte tröttnat på den låten än;s
Lillskruttan har haft boxningsmatch i magen känns det som hade mobilen på magen när jag prata med sandra och mobilen var åt alla håll haha ser så skoj ut:D

Men nu ska jag och honey sova:)

Sov gott!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Angelica

Precis! Vi fick ju ligga på 11an för jag fick högt blodtryck hög puls och vart jätteyr efteråt. Så vi låg aldrig på själva bb. Men på 11an var vi 2nätter:)

2009-09-10 @ 17:02:35
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0