Lite hopp!

Vet att lillan är född innan den 27:e september!!!så lite hopp finns kvar! :) Lillan fortsätter växa i magen mitt fundusmått idag var 37 och förra gången var det 35!
Lillan ligger så långt ner hon kan så bara kroppen som inte vill få ut henne.  
Om hon inte kommit innan söndag ska jag ringa förlossningen för att få ett ultraljud och det blir troligtvis samma dag, då blir det några koller, sen ska jag dit varanan dag för att se att allt ser bra ut, annars blir det igångsättning innan den 27:e!
Jag hade bestämt att Jimmie och mamma skulle vara med på förlossningen men blivit ny regel nu pga svininfluensan så man får bara ta med 1person:/ det är förståligt. sen inga besökare får man ha heller.
Var nära på att börja grina när jag fick reda på det för ville ha med båda två, och nu är Jimmie sjuk så får väll se om han ens får vara med, men han hinner nog bli frisk för skruttan kommer ju ändåså inte.

Men nu är det bara att se fram emot 4dryga dagar!! Och folk säger passa på att sova! nae är uppe mer än 1gång per timma på natten och kissar så inte så lätt!

Men ska följa barnmorskans råd :
Stressa inte upp dig ligg i soffan och ät chips!

haha

Nae finns inge mer att skriva hade bra

Over and out

Kommentarer
Postat av: angelica

åh härligt att du fått ett "senaste" datum ! :) Hoppas hon kommer ut nu .. :P

2009-09-16 @ 17:28:59
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0