Ingen bebis idag heller;o

Nope hon vill stanna därinne! Och idag får hon de också iaf tills inatt.
Gick upp tidigt idag och precis när jag gått upp ringde sara :)
sen när jimmie kom upp ur sängen gick vi ut på en promenad på ca 40min sen åkte vi in till stan så jag blev 453kr rikare! iaf ett tag haha:p köpte sängkläder till mig och jimmie, en till pläd till lillan och sen täcke och kudde till henne som hon ska ha i vagnen:) när vi kom hem så mådde jag inte speciellt bra så bara lägga sig i sängen min kropp var helt slut ( sömn är super viktigt ) så sov ett tag så nu är man lite piggare.
B kanske kommer upp sen så blire spela kort.

Nej nu ska jag ge min man en puss sen slänga i en tvättmaskin!

Hade bra

Over and out

Kommentarer
Postat av: m'

tack för din röst =)



hur äre idag

2009-09-08 @ 20:41:13
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0