Hicka!

Nyss hade Bebis hicka haha :)
Blev en 40min promenad igår kväll hade ont i ryggen när jag kom hem, så då blev det en varm dusch så försvann det onda.. Ge mig VÄRKAR! okej ska sluta tjata hon kommer när hon kommer men gått över 1 vecka nu;K

Försökte få mamma att köpa mig en i-pod alltså i förlossningspresent för det är jag värd då tycker jag och sen bra när man ska ut och gå alla mina mp3 har gått sönder.. Men mamma sa att jag inte skulle få någon å så skrev hon att hon fick blommor men men värdt ett försök;)
Men funderar på om jag sa köpa en mp3 till (min 4:e tror jag) för de är så mycket billigare eller om man ska kosta på sig en i-pod svårt val alltså! Har ju nästan ingen musik på denna datorn.

Ska skriva om när en av mina mp3 "Dog" ganska hemskt fakitskt... ;)
Jag fick skjuts av en från vägen (bodde i segerstad) sen när jag gick av så tappa jag mp3 i snön utan att jag märkte det, så gick jag in och leta som tusan eftersom jag skulle ut och gå med attack (gillar inte att ut och gå utan musik) men hitta den inte! Då slog det mig(I) Jag har kanske tappat den, så gick ut i snön och kollade efter den efter några minuter ute så hitta jag den, och den var helt förstörd;(
Men min räddning var  mobil och headset! och jag har tagit sönder två headset vet inte hur jag lyckas! De måste ju tåla att man lägger dom i fickan och i väskan! Dålig kvalité!

Och min hund är smart han får inte alltid vara i sängen, förutom när vi säger till att han får förstås, jimmie är rätt sträng med det där, men när han kollar på mig så jaja hoppa upp då, men idag var han väldans oförskämd! Min ena faster ringde mig och vad gjorde inte tacken då? jo han passa på att hoppa upp i sängen när jag prata, men han la sig på jimmies täcke:p  Men som när man var liten och ville ha glass så gick man alltid och fråga mamma om man fick ta glass när hon prata i telefon för då var det störst chans att hon sa ja, vad smart man var! :)

Dagen idag ser nog ut såhär :
Se på greveholm, sitta vid datorn,äta,vila,prata i telefon,ut och gå,dammsuga.

Så skrivit av mig lite i alla fall:)

En sak till den 20:e september har jag och Jimmie två år men vi får skjuta upp och fira det senare :(

Ha en bra dag:)
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0