Godis strekja?

Funderar på att godis strejka för då kanske hon kommer ut? för 200g marabou nonstop varje dag kanske är lite överdrivit mycket godis, men det är juh så gott och sen är det juh fredag imorgon.. har iaf frukt hemma kanske ska äta det ist.. hmm nae;)

Idag har jag varit duktig var på vårdcentralen och tog stick i fingret skulle ju gjort det för ett tag sen men inte orkat men nu är det avklarat iaf, blir väll nya prover nästa vecka om inte skruttan kommit.

Väntar på att Jimmie ska komma hem så ska vi väll äta sen ut och gå med Attack :)

Ha en trevlig kväll:)
nu kom jimmie hem<3

Over and out

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja ok. Dom jag hade va jättesnälla, förutom en.. Hon va lite snäv. Men man har inte samma hela tiden:). Det kommer typ olika hela tiden:) dom flesta är snälla. Haha, godis levde jag me på senaste tiden haha:p

2009-09-11 @ 10:18:22
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/
Postat av: Angelica

.. fortsättning på den kommentaren innan:



Amningen: Ja dom hjälper en att amma=) Noah tog ju inte mitt bröst i början, så dom fick hjälpa mig att hålla i mitt bröst o grejer, och dety låter kanske pinsamt eller så, men dom är så vana och kan det där jättebra:) Fick ju mata Noah med sked och "kopp" i början, sen när vi kom hem fick han bröstmjölk ur flaska. Men efter ca 2 veckor tog han bröstet och har gjort det sedan dess =)

2009-09-11 @ 12:52:21
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0