Första dagen hemma med Amina :)

Den har gått mycket bra :)
Lillan har träffat sin mormor, tant Sandra och farbror bergman idag, men jag var väldigt noga med att de tvättat händerna :p Och det går  bra med Attack oxå han nosa lite på henne sen gick han där i från:)
Vi var nyss ute och gick AJ säger jag bara!
Amningen funkar okej, men gör så ont! Lite roligt att bröstena är 4ggr så stora som de var innan jag var gravid :D haha. Det ser fortfarande ut som jag är gravid fast kanske bara i vecka 20;)
Amina sitter i pappa Jimmies knä och har hicka! för några dagar sedan låg hon inne i min mage och hicka och buffa och nu har man henne här! hur mysigt är inte det?!;)

Får man ens vara såhär lycklig ? är så glad hela tiden:) och känner mig "nykär"

Och måste skriva att napp var ett mycket bra köp!
ska lägga ut lite bilder, sen ska lillan få mat om hon vill:)



  Så sur! :O


God natt:)

Over and out

Kommentarer
Postat av: Syster/moster

Åååååh vad mysigt det låter!!! Moster vill OCKSÅ se!!!! :( Ett bra tips är ju faktiskt att köpa handsprit nu i svin-influensa-tider. Finns på apoteket, så kan man bara sprita händerna, så är det fritt fram sen ! =)

2009-09-25 @ 11:46:40
URL: http://mammajossan.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åh grattis grattis grattis!!! Va fin hon är och vilket jäkla fint namn ni valt till henne :). Va mysigt för er.

2009-09-25 @ 12:05:47
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0