En nyhet! ;O

Ingen bebis idag heller tråkigt värre! ;K så bara att stå ut och fortsätta att längta,Be till gud och vara snäll mot lillan och säga att nu får hon faktiskt komma! börja grina lite förut när jag kolla på förlossnings programmet på 4an. Vet inte riktigt varför.. är nog orolig att något är fel eller att man måste göra akutkejsarsnitt, jag är en person som vill ha allting planerat vet inte riktigt hur jag skulle reagera på att de springer iväg med en och skär i mig, utan att jag är beredd på det, men bara hon kommer ut, men ångest kommer jag nog få under förlossningen eftersom att man kan ju inte direkt planera det helt och hållet och smärtan usch! men det är ju en bra smärta man får ju en bebis:) Nae nu ska jag tänka positivt allt kommer gå bra och lillan kommer vara frisk!
När vaccinet mot svininfluensan kommer ska jag och Jimmie ta det har vi bestämt oss för, och lillskruttan får inte följa med till affären eller något sådant den första tiden utan vara hemma och få en massa promenader men inte bland folk, hon får absolut inte bli smittad! redan höns mamma innan hon ens kommit tummenner haha.
Ni ska få se två bilder på min mage som är tagna för några dagar sedan ser ut som den ska "spricka" och ingen navel har jag nästan heller haha ;D



 

Nu blev ni avundsjuka va?;p

sen blire ta kort på magen efter förlossningen men de kortet ska nog inte läggas ut:p
Både jag och Jimmie drömde om att förlossningen var på G jimmie drömde att vattnet gick och jag att jag börja blöda.

Dagen idag består av att se på tv/film/vila/äta onyttigt/prata med Sandra.

Hade bra ni hörrni:p Och håll tummarna för att bebis vill födas snart(idag) och att allt ska gå bra!

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0