En evighet! :/

INGEN bebis än nu känns allt hopplöst blir nog ingen bebis, kan inte ens föreställa mig att det kommer bli en förlossning, känslan som känns nu går inte att beskriva hur den känns den måste upplevas! 9 jävla dagar känns som en evighet! Tänkte börja skolan lite smått i slutet av september och göra datakunskaps provet men icke då! Men kanske lika bra, man ska våga sig till skolan också alla är ju nästan sjuka nu usch! kommer snart bli sjuk ändå Jimmie har jätte ont i halsen stackarn:(
Fick ett gråtattack igår kunde nästan inte sluta gråta prata med Sandra så efter det känndes det mycket bättre!
Är så himla orolig nu mår lillan verkligen  bra? läste att 7 av 10 går över tiden men hur mycket går de över?
Vill bara få allt överstöckat! fått en massa dumma tankar den sista tiden känns inte så skojs!

Igår var vi hos mamma för hon fyllde år och det gjorde attack med så han fick glass så han bidde mycket nöjd :)
Men en klippning som sagt skulle sitta fint på han, men det skulle nog inte uppskattas :p

Har nog bestämt mig för att det blir en mp3! skulle aldrig lyssna på 1000 låtar endå sen ska jag ha pengar till klippning/färgning KLÄDER! om 1månad ska jag ha iaf ett par jeans! haft mjukis/leggins/ i 9månader och mamma jeans ett tag. Kunde inte ens ha mina gamla jeans efter några veckor jag bidde gravid mina höfter växte jätte mycket!

Saknar min fru! och vårat härj. <3

En sak som känns väldans bra att en barndoms kompis ska snart flytta till grums och vi blir nästan grannar hur nice är inte det!?:D

Dagen idag blir lugn så honey blir frisk! <3

De som ber till gud be att förlossningen kommer igång och att lillan mår bra!
Men en sak som är bra att hon inte fötts än är att förlossningen kan bli smidigare, men vill hellre ha jävligt ont så hon kommer ut!

Hade bra:)

Lägger inte ut mer bilder på magen för den är verkligen ful! den var söt tills vecka 35 om ens det!de som är gravida njut av den lilla magen!!! Over and out

Kommentarer
Postat av: fruu

saknar dej meeed! Du är så stark frugis!

2009-09-14 @ 13:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0