9/9-09

Hej :)

Gick upp vid halv 12 så tog vi en kort promenad med tacken fötterna och knäna värker så ingen långpromenad idag icke, men ikväll blire iaf en på ca 30min det måste orkas!
Dagen idag består av vila vila och vila och sitta vid tvn/datorn.
Om någon undrar så har jag INGA värkar. Vore kul if hon kom idag pga 9/9-09 men kanske på mamma och attacks födelsedag? den 13:e vore också lite skojs men så lång tid kvar;K Men man får se det positiva i det också ju längre hon stannar i magen ju senare blir hon 18, för det är ju hon som bestämmer när hon ska ut så hon får skylla sig själv;)
För inget hjälper att få igång förlossningen men det är väll bara myter? Ut och gå, ha sex, springa i trappor(vem orkar de!?) putsafönster. något mer?
Bara att vänta vidare! Men om någon mer får barn före mig blir jag sur haha;p

Inatt såg jag och jimmie på forrest gump en sådan bra film! Tom hanks är en jätte bra skådespelare och älskar filmen den gröna milen men den är så hemsk. Tom hanks får Tummenupp!

Nu blire läsa bloggar och efter de ta reda och hänga upp tvätt sådeså!

Hade bra hörrni:)

Over and out


Kommentarer
Postat av: Angelica

hm, när mina värkar började hade jag och amthias precis bråkat, jag hade kastat en glas-skål i väggen o de vart glas ÖVERALLT fick ställa mig o sopa, dammsuga och göra fint efter mig, när jag hade gjort det va jag heeelt slut, då sattes mina värkar igång o 9-10 timmar senare va ja mamma hihi :)

2009-09-09 @ 16:57:23
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha. Känner så igen mig:) hoppas hon vill ut snart då. Du har gått över tiden nu Vell??

2009-09-09 @ 19:05:12
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh my! Jag tyckte det var sååååå jävla drygt senaste 2 vekorna.. skulle aldrig pallat att gå över:O förstår om du är lack på att vänta! :P

2009-09-09 @ 22:03:41
Postat av: Angelica

"Oh my.." Det var från mig, glömde skriva i ;D

2009-09-09 @ 22:04:26
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0