10 dagar!

Vart är glädjen och ivrigheten?! som bortblåst.. Ska till barnmorskan imorgon kl 11.00 hoppas på att bli igångsatt så man får ett datum men får väll vänta ytliggare hur många dagar som helst, ursäkta att jag skriver så som jag gör men allt känns hopplöst och känner att jag vill skriva av mig men ni behöver som sagt inte läsa;)
Min söta Sara ringde igår, hon ska komma hit någon dag :) blir så glad när man pratar med henne <3
Är super trött idag somna runt kl 6imorse kan verkligen inte sova, och min astma är skit dålig nu så andningsvårigheter en förkylning på G. Nej ge mig glädje!!!!
Inte lite avundsjuk man bidde igår såg på ungamödrar en hade fått en jättesöt bebis! :)

Nej en dusch blir snart sen mat!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0