Varmt!

Jag svettas ihjäl!
och ännu varmare kommer jag bli vad härligt;P
Får väll hoppas på dåligt väder i sommar för min egen skull;)

Har varit i Segerstad idag och grattat mamma på morsdag hon vann inte så mycket på lotterna hon fick av mig men men:) vilken söt Lillebror jag har haha låg i mitt knä idag å så fick jag lite pussar.
Och min syster hade bajs i håret mysigt! ;) Och jag är nog lite synsk det blev juh som jag sa iaf nästan tror jag:D mycket glad för din skull! detta förtjänar du:)

Lillan håller nu på att sparkar lite, men mamma har aldrig fått känt eller sett haha:D hon är nog lite blyg av sig.
Min faster Tina tycker hon ska heta Elina men får se hur de blir me de:D
Kommer få värsta beslutsångesten jag och Jimmie vi två och bestämma får la se hur de går! Men tror nog att jag vill ha en Meja :)

Hade mardröm inatt usch ledsen var jag venne om jag grina i sömnen , för när jag vakna var mina ögon jätte svullna .

Imorn är de skola :( men har bara matte som tur är!

Ska ge Kristina hennes studentpresenter någon dag oxå :)

Och Tacken är så trött nu när det e varmt så han ligger här i soffan å sover.


Over and out

Kommentarer
Postat av: josephine

gullig du är lilla lillasyster!

2009-05-31 @ 19:51:12
URL: http://mammajossan.blogg.se/
Postat av: fru everstam

hihi :D

2009-05-31 @ 21:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0