Tisdag


 Moi Rhodos!

Irriterad!
Är jag väldans mycket! Otrevlig e jag och stör mig på nästan allt och alla usch!!
Orkar inte konecentrera mig e super trött!, ont i huvudet och känner mig inte alls bra skulle få järntabletter av syrran på fredag men orkade inte vänta tills dess, så gick till apoteket efter skolan, så nu är det inskaffat! :)

Projektarbetet e typ klart nu..


Funderar på att stänga av mobilen å bara sura idag så kanske jag mår bättre imorn.

Jag orka inte ens sola idag och då är det illa, jag e lika trött som jag var i början av graviditeten känns som ögonen ska gå igen, ändåså så sover jag många timmar varje natt men måste gå upp å kissa flera ggr varje natt men det hör ju till.


Torsdag måste jag in till stan och köpa  KLÄDER!  ingenting passar.

Jag frugan å Annabanana satt  å diskutera 5år framåt om hur saker skulle vara frugan ville iaf ha barn. Och jag skulle vara snygg! känner mig ful och tjock nu orka inte ens sminka mig idag men de spelar ändåså ingen roll orka bry?
Och i sommar nada smink och klänning de låter perfekt(Y)

Nej nu blire se lite på Ghost rider och vila ögonen lite;)

Over and out


Kommentarer
Postat av: Tichi

Hoppas inte det är solarium du skulle ha solat lilla tösa. Det är inte bra vet du, aldrig och speciellt inte nu. Det pratas ju inte om åldersgräns för ingenting.

Var rädd om dig.

kram Tina

2009-05-26 @ 22:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0