Söndag

 Jimmie <3


Inte sovit alls bra inatt, varit vaken nästan hela natten och självklart vakna jag tidigt som inte verka så uppskattat!
Tänkte kolla lite på bussresa till Göteborg och hotell, jag och Jimmie ska åka dit i Juni och ha lite semester så vi hittar på nått i sommar.

Min helg

Har varit helt okej,
fredag var hos mamma ett tag så träffa syrran och Majckie sen hem se på film och sova tidigt härligt!
Lördag Grilla hos Sandra men var tvungen gå hem lite innan 10 eftersom Attack var tvungen ut, men hade trevligt där :)
Söndag Idag blire ta det  lugnt och plugga ska försöka göra filosofi provet imorn men tror icke jag kommer klara de!

V. 24

Idag, vad tiden går fort!  <3

Nej nu blire äta frukost för nu är vi hungriga!


Over and out


Söndag kväll
Det blev Bergvik idag kolla lite klänningar hitta några men såg inte gravid ut i dom utan tjock, men ska åka in till stan med mamma någon dag så kanske jag hittar någon:)
Jimmie köpte skor å så köpte vi kubb och växla in våra mynt!

Vi spela kubb förut men jag och Jimmie förlora mot Bergman båda gångerna så vi e inte så bra:)

Lillan har sparkat en hel del idag så mysigt är de! <3


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0