Onsdag

 Moi and AnnaBanana

Dagen
Var i skolan idag gjorde matteprov och gissa vad? JAG fick G bara ett prov kvar nu så plugga bliir! :)
Svenskan funka juh inge vidare, en massa krångel!
Just det en lärare såg min graviditet som en "sjukdom" hahaha
När jag kom hem börja Jimmie med maten mjölkmakaroner och falukorv mums!
Sen kom Bergman upp så spela vi kort ett tag, sen gick vi ut så attack fick springa lite.

Så har vi sett på Little man både jag och Jimmie somna haha.
Ska inte till skolan förän på tisdag(Y)


Har nyss pratat med Sandra :)

snart sova!

Graviditeten
Här är några namn vi tänker på just nu ( ändras väldigt mycket )

Meja
Amber
Ameli
Emilia
Alicia

Nej nu blire sova :)

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0