Onsdag

<3 Tack för du står ut med mig!


Blä på ALLT finns nog ingen surare/otrevligare än mig, vill inte vara såhär men det går inte göra något åt de, jag vill vara GLAD och Lycklig men nej nej allt bara stör mig minsta lilla och jag brusar upp inte bra detta!  ( bra att syrran förstår iaf haha;)
Sov dåligt inatt vakna inatt att de blåste och något skramla i köket ( fönstret var öppet ) och sen fick jag sammandragningar flera ggr om som gjorde ont å så böra hon sparka så inte många timmars sömn, sen skulle jag upp tidigt för att ha matte så gick ner dit rätt tidigt men jag orka inte koncentrera mig så satt bara å prata med Tjo. 
Och klassen har gjort ett arbete tillsammans och det har verkligen krånglat med allt men arbetet blev rätt bra till slut :) alla har verkligen förändrats på 3år, så imorn elr på fredag ska jag skriva klart rapporten och lämna in.
Störde mig extremt mycket på några idag vet inte ens vad de heter, det kanske inte var meningen att träffa mig men jag blev ändå så jätte sur inte bråka med en som är gravid haha.
Ska bli så skönt med lov bara ta de lugnt och slippa skolan ett tag..
Får se if jag klarar av att ha matteprovet på måndag eller onsdag annars får jag komma til skolan i agusti för att göra det.

Längtar tills betygena är satta då blire fika med Emmelie Larsson :)


Får se vilka som är de riktiga vännerna sen när Lillan kommer.
Men det märks ju mycket redan.


Nu blire mat


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0