Ohlala

Älska solen <3
Nyss varit ute å gått å visat upp min fina tjockis mage men inte så många som såg den;)
Grattis Honey <3
Orka inte ta på datorn igår så kan berätta nu vad jag gjorde igår:)
Orka inte vara hemma så tog bussen till norsbron så hämta Håkan mig sen blev de ligga ute i solen härlich prata me syrran å så:)
Vilken busig valp säger jag bara Majckie fick en hel del pussar! fast blev lite för mycket för henne.
Sen åkte vi till Stina på kalas trevlans att hitta på något å inte bara sitta hemma själv.
Och så goa kusiner har jag:D värsta kramiga å så söta:)
Sen åkte vi hem runt 21 så la jag majken och hon gråt inte ens;O
sen övningskörde jag IGÅR haha duktig e jag;D
elr hahaha inte starta kanske tog mig 10-15ggr men men sen flöt de på:)
försöker få tag på sandra men hon svarar icke så prövar ringer om ett tag.

Funderar på att ringa en person och prata ut lite och berätta hur allt är just nu, men jag tror ju som sagt att folk är tankeläsare men så är de ej!



Over and out


Kommentarer
Postat av: angelicka

Hej. Den ligger i segmon! :)

2009-05-31 @ 00:36:06
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0