Min Blogg!

Kan ju inte detta med design så ska försöka övertala syrran att fixa så min sida så den blir nice! :)

Lite om mig själv

Jag heter Angelica och är 19 år men fyller 20 den 18:e juni och bor tillsammans med min kille som heter Jimmie och vi bor i Grums.
Den 5 september blir vi föräldrar, så jag kommer nog skriva en hel del om hur det är att vara Gravid.
Vi har även en hund som heter Attack som är 6år gammal.
Och jag går på Åsfjärden samhällsprogrammet.


Lite om min familj

Min mamma heter Monica och är världens bästa mamma! min styvpappa heter Håkan och är världens bästa styvpappa och min stora syster heter Jossan och är världensbästa syster! ( Lite jobbig ibland men det hör ju till )
och så är jag Gudmor till världens bästa Majken!
Mamma och Håkan bor i Segerstad och de väntar tillökning de ska köpa valp ( som mamma går runt och kallar bebis! )
Syrran bor i Karlstad med Majken och hennes katt Kajsa.

Kommentarer
Postat av: josephine

Hahahha :D

2009-05-21 @ 14:35:04
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0