Måndag

Var i skolan idag och hade matte och det gick ganska bra härligt! ska göra prov på onsdag hoppas bara att jag klarar de! Projektarbetet ska snart vara klart! usch vet inte hur jag ska hinna :s
Filosofi provena struntar jag i det funkar verkligen inte :/
Spela kort och varit ute och lekt med Attack idag, inte orkat vara speciellt social.
Attack


Magen

Låg i soffan förut och vilade så börja magen röra på sig väldans mycket så jag ropa på Jimmie så han skulle se de, så första gången han såg att hon verkligen rörde sig :)
Inatt drömde jag att det var en pojk, det är tredje gången jag gör de nu.. kanske det är en pojk?
men med 95% säkerhet att det är en tjej så får vi se, kanske blir en liten Albin ;)
Så vi ska nog inte köpa mer klänningar å så nu.


Vill träffa min Sara någon dag också, saknar henne :/


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0