Måndag

Hej!
Fått en dalmatine hund;O nejdå! Idag har Attack klippt sig jag sa till att hon skulle ta bort ALLT och det var de oxå;) så inge hår nu härligt! slipper de bli så varmt för han och vi slipper allt hundhår. Jag trodde de skulle gå på närmare 1000kr men icke då bara 480 mycket glad blev jag eftersom jag ska klippa mig färga håret å så på måndag.
Sen har jag hälsat på min nya "lillebror" alltså mamma och håkans valp vet inte riktigt hur han stavas men så söt!! blev helt kär en lång hårig schäfer valp såg ut som en liten björn:) ( tar kort när jag får min digitalkamera )

Ska iväg till Barnmorskan om ett tag har en massa frågor som jag skrivit upp(Y) 
det är bara 14veckor och 6dagar kvar till beräknad förlossning börjar verkligen få panik! 
I sommar blire nog vara i Segerstad mycket iaf när Jimmie jobbar för orka sitta här i grums helt ensam! 
Orka inte blogga nått igår var på så dåligt humör inget var bra allt var bara skit, men idag är jag på bättre humör:)
Längtar tills jag ska köpa mig lite kläder allt är för smått nu eller urtvättat. 

Nej nu blire nog en liten promenad med Tacken!


Over and out 


 Kväll
Besöket hos barnmorskan gick bra förutom att jag måste börja ta järntabletter men det skulle jag få av syrran för det hade hon hemma:)
Hjärt ljuden var mellan 145-155
och livmodern var 24cm
och jag har gått upp ganska mycket  jag vägde 66,6  idag såg rätt skoj ut på vågen;)
men inte så roligt att folk bara tror att jag e tjock och inte gravid:s
Ska träffa Sandra nån dag i veckan :)

sova snart:)


Over and out

Kommentarer
Postat av: fru

haha de syns att du e gravid gumman. folk e dumma bara

2009-05-25 @ 23:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0