Fredag

 moi and annabanana

Igår kväll
Då blev de spela kort och fia med knuff  :)

Dagen
Gick upp runt 10 åt frukost sen tror jag vi spela kort å så.
Sussie och Sanna åkte hem runt 16.
Och nu på kvällen har jag Jimmie och Bergman sett på Beck mannen utan ansikte(Y) men självklart somna jag i slutet så var tvungen se om lite;)
Väntar på Jimmie ska komma hem nu han följde Bergman hem.
Och detta med matten har jag inte hunnit plugga än.. så det blir att ta tag i det snart! imorn? :)
Snart setts betygen! och sen SOMMARLOV härligt:) ( Jag tar inte studenten i år heller ) får la se när de blir... men bättre att gå några extra år i skolan så man orkar med istället för att få IG i allt och inte få något slutbetyg, det tycker iaf jag!
Men jag är mycket stot över mig själv att jag ändåså klarat så mycket som jag gjort :)
För skolan har ju varit ett stort problem! usch och FY! rent ut sagt ett helvete ( förutom gruvlyckan) och åsfjärden har funkat bra ibland! Inga lärare som fattar nått? eller så orkar dom inte bry sig! en del borde inte vara lärare!
Men om mina år iskolan inte varit såhär och jag inte börjat på gruvlyckan och åsfjärden då hade jag ju aldrig träffat Jimmie så får vara glad ändå att jag mådde dåligt i så många år för det resultera juh i något bra.
Och jag hade ju aldrig träffat frugis heller om jag inte börjat på åsfjärden;) och då hade jag aldrig haft så rolig som jag haft! Minnen och mycket störda! :) Meditera på maxi???


Graviditeten
Mått bra idag förutom varit mycket trött då men inte gråtit på flera dagar! :D
Och tänk på måndag ska jag väga mig!!
Hoppas mina värden ser bra ut.
Kolla i namnboken idag så fick några mer namn som vi kan tänka oss:)
Men vilka konstiga namn de finns!!

Ajja nu blire tv:)


Over and out

Kommentarer
Postat av: josephine

Det är ju kul med kosntiga namna :D

2009-05-23 @ 11:12:27
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0