Trött

Min dag
Vi kom väll in te bergvik  vid lite innan 10 så dryga lite tills affärerna öppna och jag hitta KLÄDER till mig.
En jätte fin tunika på Vila och ett linne som ska vara under, sen köpte jag lite underkläder på Lindex som sagt har man gått upp ett antal kilo kan man inte räkna med att de gamla passar! å så hitta jag SKOR som jag kan ha till min fin fina klänning:) och så köpte jag lipsyl, och hårspännen, så slösa ut lite pengar på mig själv med de e jag värd:)
Och vi stor handla idag gick på under 700kr så mycket bra! men fanns ingen spenat på maxi:/  men som sagt inte så långt till orrby.

så Laga vi mat när vi kom hem MUMS!
sen åkte honey iväg å jobba så han kommer hem om några tim:)
Och jag har typ bara sovit är så trött.

Nu blire värma lite mat e hungrig!

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0