Trött

Idag är jag riktigt trött fast gick och la mig ganska tidigt. Sen kommer håkan med hundmat attacks mat tog slut idag. Så följer jag med till Segerstad sen träffa mamma som e sjuk. och så måste jag tvätta jobbigt att inte ha egen tvättmaskin kunna tvätta när man vill har inte tid förän på onsdag, å så länge kan jag inte vänta.
Älskling kommer och hämtar mig sen ikväll efter han jobbat :)
ska nog ta med och visa mamma mina saker jag köpt;P
Haha jag skrev att lillan är rätt lugn men tar nog tbx de! :D
Jag och honey ska in till stan imorn så ska nog in på Ikea och köpa lite saker täcke och kudde å så till lillan:P
Inte lång tid kvar nu tills jag blir 20ÅR inte längesedan jag fyllde 17, 18, 19 :s  och jag har alltid otur ett tag efter jag fyllt år!
kanske inte ska skriva det här elr spela roll behöver inte nämna några namn hahaha:D men det lite små skojiga är att födelsedagen har varit jätte bra! när jag fyllde 16 kommer jag faktiskt inte ihåg. men dagen jag fyllde 17 så gilla jag en kille ganska mycket och så och så pussades vi å så och sen några dagar efter så fick jag reda på att han hade haft sex med en senare den kvällen! inte så skoj! så blev väll ledsen ett tag men det gick över ganska fort ändå haha.
Sen 18år så var jag tsm med en och min födelsedag var skit bra först var jag med min fd bästa kompis så åt vi på resturang med mamma och håkan sen senare kom min dåvarande pojkvän och jag fick ett skit fint halsband ( kristina skriv inte något olämpligt) och allt var jätte bra! sen några dagar senare fick jag reda på att han hade varit otrogen några veckor innan men det värsta var att jag inte var sur på tjejen som många skulle varit, blev det senare när några prata massa skit om henne, men vi fortsatte va tsm ett tag till, mamma sa att alla är värda en andra chans. ( men roligt när jag satte dit han ;) Och sen när jag fyllde 19år spendera jag dagen med min kära moder vi köpte kläder till mig och resväska och en massa mer, för jag skulle till cypern om någon vecka tror jag de var då, så min födelsedag var ju bra. efter vi bokat resan så ringer jimmie och säger att han skulle komma hem den veckan då när jag skulle åka till Cypern och då bröt jag ihop, han jobba i Norge och vi hade inte träffats på flera veckor och om han skulle komma hem när jag var borta så skulle vi inte träffas förän mer än om nån månad. men det löste sig iaf men det var inte de värsta, för när jag kom hem från cypern så fick jag reda på att jag var gravid och jag och J bestämde oss för att behålla de och någon vecka senare fick jag mf. Så vill inte veta vad som händer nu när jag fyller 20 för det blir juh bara värre för VARJE år! Bara hoppas på att jag får tur istället det skulle behövas!

Nu blire duscha.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

fru vad vare halsbandet kosta nu igen då? :D:D:D förlåt men va bara tvungen

2009-06-06 @ 18:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0