Tjockis!

and i like it! :D
V. 28+5
 

Jag och min lilla nattuggla!

Idag ska vi fixa i Lillans rum var hos systeryster igår och fick TVÅ stora ikea påsar med kläder av syrran st 56-74 å så har vi köpt ganska mycket själva oxå, men bra att hon fick barn före mig som sagt;)
Å så fick vi en massa saker till Tackar!
Det som jag skriver nu vet jag inte om sis kommer förstå men förklarar senare men en 8a (y)
Ska kanske åka till Segerstad sen så vi kan få skruvarna till spjälsängen så vi kanske får upp den idag.

ajja igår så gick vi upp sent och vid halv 4 åkte vi te bergvik så jag kunde köpa skoskavsplåster! sen åkte vi till Bomstad där jimmies släkt var och var sociala, sen syrran, och sen åt på max sen åkte jimmie iväg och hämta nilsson så sjöng vi lite singstar och spela hjärter:) Och de fick bära ner saker till frådet. så vi kan göra iordning barnrummet:P
Å på max träffa jag två st från min gamla klass på gruvlyckan;O pinsamt att det tog ett tag innan jag kom på vem den ena va haha;P Och de visste icke att jag var gravid :D

skriver nog mer sen:)

Over and out

Kommentarer
Postat av: fru

mäh tillochmed jag förstod tror ja :P vem som är en 8a förstog ja dock inte haha. Finaste magen juuuuu

2009-06-20 @ 23:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0