Studenten!

Paris

GRATTIS TILL STUDENTEN BRUDAR!!! :D + FRUGAN SOM EJ ÄR MED PÅ BILDEN! EN MASSA PUSSAR TILL FRUGAN! SOM JAG INTE HANN SÄGA HEJDÅ TILL PÅ STUDENTEN :/ ah å inte de andra heller för att min kusin tog studenten så skulle inte hunnit till hans annars, men jag var ju iaf med på middan iskolan!
Men är mycket glad för jag åkte med till Hammarö å gratta Christian för där träffa jag tre st som jag inte träffat på mycket länge! Min gamla bästa kompis Marika, Å så träffa jag Ann-sofie och Rebecca:D haha ska inte skriva med hur R´s mamma reagera när R sa att jag var gravid hahahhah;D
Å sen efter vi hade varit på hammarö åkte vi till stina så åt vi mat å hade trevligt :) Jätte god mat! och dessert mums!

Och i fredags var jag och hjälpte till lite i Norsbron kanske inte var till så mycket hjälp men gjorde lite iaf:)
sen sov jag i Segerstad. men kunde inte sova inatt så sovit mycket på dagen haha:P Men jag har pratat med Sandra idag iaf så helt osocial har jag ej vart;D

Jag fick en lapp om att min tid hos barnmorskan var ändrad och jag hade sagt att på Torsdag vill jag inte ha, för det blir för stressigt men vet inte om jag ska ändra tid eller försöka få det att funka men de blir så jobbigt. Måndag-möte Tisdag-ultraljud(LÄNGTAR) onsdag-glukos Torsdag- BM och en mycket speciell dag;)
Å så ska jag hinna ha matte oxå kommer bli stressigt! Men det får lösa sig!


Och nu ska jag tillägna några rader till min FRU!
Som ej får lämna mig, vet inte hur jag ska berätta detta för dig men börjar först med att jag Älskar dig och vi måste alltid vara gifta blir krångligt att skilja sig! Men måste få ur mig detta.. Jag tror inte det är ditt barn:/ Hoppas du inte blir allt för arg! Men det är nog Jimmies.. Men hoppas det inte gör något men kände att jag var tvungen få ur mig detta så du inte blir arg när hon kommer och inte är spec brun ;) Och vi måste ses i JULI <3
Kommer sakna vårat härj och våran speciella humor som man bara kan ha med dig! för ingen annan fattar ganska förståligt dock ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vaaaaaaaaaaa??? Och detta säger du först nu?HAHAHA DU ÄR STÖÖÖÖÖÖÖRD! älskar dej med!!! måste kämpa så detta äktenskapet håller. för det är verkligen dyrbart. Distansförhållanden är svårt men med äkta kärlek så funkar allt ;)

2009-06-15 @ 16:37:58
Postat av: Anonym

vaaaaaaaaaaa??? Och detta säger du först nu?HAHAHA DU ÄR STÖÖÖÖÖÖÖRD! älskar dej med!!! måste kämpa så detta äktenskapet håller. för det är verkligen dyrbart. Distansförhållanden är svårt men med äkta kärlek så funkar allt ;)

2009-06-15 @ 16:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0