Snyggast i håret punkt se

NÖJD :D
Snyggast i håret.se ;D
Är super nöjd det blev inte mörkt med ljusbruna singor i utan mycket sommrigt :D  ( vill överaska frugan )
Jag e så himla förkyld och var typ helt röd i ögonen såg ut som jag skulle börja grina när som helst men jag sa att jag blev mycket nöjd:D  så fixa håret i agusti igen för i september hinns det nog inte med;P när min Framtid kommer <3


ska till skolan imorn måste dit och ha svenska så får väll ta en panodil!

Jag förstår mig verkligen inte på facebook :s  jag och datorer(N)

Så avundsjuk på syrran!!!! vill oxå vara ny kär det är bland de bästa som finns:D
Men jag har juh redan en underbar pojkvän så får väll låtsas vara ny kär;)

skriver imorn:)


Over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooooh ska bli kul att se vad håret har att bjuda på denna gången! :) e säker på att d e jättefint oavsett vad d e!

2009-06-01 @ 22:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0