SLUTA RÖKA!!!!

Kan inte ha balkongsdörren öppen elr inte ens de lilla fönstret för folk röker så det stinker rök så känns kul 10veckor kvar tills förlossningen och då kan man juh ´gissa att jag e rätt stor nu och det är så jävla varmt! kan varken vara ute eller inne svettas som ett as mysigt! Önskar det blev dåligt väder bara regna och var kallt! då hade jag blivit mycket lycklig!
Men om man skulle vara ute på sjön så de blåste så då hade de kunde de varit bra väder.  
aldrig mer vara höggravid på sommarn! fått värme utslag(Y)
Känns kul att jag ringde te j och han sa att han skulle jobba måndag,tisdag,onsdag,torsdag,fredag,lördag! visst de kommer säkert bli ändringar men ändå! så sen när han kommer hem då blire åka iväg och köpa en fläkt!! elr  två.
och stackars attack han ligger här helt utslagen av värmen och jag orkar inte gå ner te lassehall så han kan få bada. 
ska tänka if de finns något mer att klaga på;) 
Alla typ älskar solen och jag hatar den just nu! haha:D Men ska oxå inskaffa en gummibåt! (Y)

Men till en rolig sak:) 
Inatt drömde jag att jag fick min dotter kom dock inte ihåg förlossningen;s men hon var jätte söt:D men kom inte på något namn till henne:/ Och hon sov väldans mycket inte alls skrikig av sig;O fast J var visst inte pappa till barnet det var en gammal barndomskompis hahahaha:')  kommer intye ihåg så mycket mer:P men tror att jag drömt 2-3 ggr att jag fått en pojk och nu en flicka:D Just de hon föddes i Juni.

Har tänk lite på detta med förlovning oxå.. jag och J planera att vi skulle förlova oss efter 1år men de blev inte av och inte efter 1 och ett halvt år heller men kanske 2års dagen? för då har vi gått igenom många positiva och negativa saker tsm,
Festat mycket ihop(slutat både bra och dåligt),en "bilolycka" elr vad man nu ska kalla de,varit ifrån varanda i flera veckor och de gick okej,missfallet,många bråk,stått ut när jag gick på p-piller som inte funka så bra för mig,skämt ut oss rejält!,varit i Norge, Gbg hos hans syster,firat 2 nyår tsm, varit i Blekinge,Haft väldigt roligt tsm haha!, Ingen av oss varit otrogna mot varanda, flyttat ihop,haft inga pengar, och till det bästa vi väntar barn! Men många bråk har vi haft men det hör till ett förhållande men vi har ju alltid löst de, har säkert glömt en massa.
Då har man väll varit med om rätt mycket tsm? för känner om vi ska förlova oss ska det vara på riktigt och se en framtid ihop och senare att vi ska gifta oss om ett antal år och skaffa flera barn, och bygga hus osv.
Får se hur allt är sen när våran plutt kommit :) <3

10 veckor kvar!
fast jag tror att jag kommer gå över tiden..men men:P funderar på att ta ett kort på magen sen:)
jämföra med ett kort i vecka 28+5 men den har nog inte växt så mycket:P
Den 8juli blire MVC vägde ju mig för några dagar sedan då vare 70,3 undra vad de e om några veckor..


Nej nu blire one tree hill bara 4avsnitt kvar så blir att köpa en ny box grina nästan igår när jag såg på de :D

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0