Skrattanfall!

Shit vad jag och mamma har skrattat idag!
kollat på en massa gamla inspelade filmer skolavslutning, min komfirmatin syrrans komfrirmation, när jag hade teater uppvisning, något kalas, attack var liten så söt och bettyboop var med :) och när vi var i bulgarien och egypten " Kolla en myra, det är en egyptisk myra" jag spela linda isacsson haha;D och mamma var sur när man inte ville vara med på film men ge dej nu ta bort handen och sen när man filma henne men sluta då! då blev hon värsta sur gud vad vi har skrattat!
Å så var jag ock Niklas med å prata på en skolavslutning så liten han var måste träffa han nån dag:)
Och så kolla en massa gamla kort å så.
Ska dit imorn och lämna lite filmer de kan se på:)

Nu blire sova

Over and out

Kommentarer
Postat av: jossan

jag vill också se på dom filmerna!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-08 @ 14:54:19
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0